Friday, December 2, 2011

Tak akan pernah



Dari setiap denyutan nadi..
Dilengkapi setiap satu cerita..
cerita-cerita yang berbeza..
yang asasnya masih sama..
suka dan duka..

Cerita cinta keakraban..
cerita cinta percintaan..
cerita cinta persaudaraan..
cerita cinta kemanusiaan..

Di setiap cerita keakraban kita..
bawa hingga ke hujung nyawa..
juga di alam sana nanti..
disetiap satu yg mampu aku lakukan..
aku janjikan..

kamu, kamu..yg pernah singgah dalam hidup aku..
yg pernah buat aku tertawa, menangis luka..
dan disetiap pengalaman yang telah diberikan..
ku hadiahkan dengan..
tak akan pernah..lupakan kamu. sungguh.
tak akan pernah.
tak akan pernah..
tak akan pernah...

~cik sachi kamu~

p/s >> khas buat semua yg pernah singgah dalam hidup aku. terima kasih. :)

6 comments:

GadisKasutConverse said...

sebenarnye gua mampu nk smbng hepi lu,tp lu yg tk kasik.gua penat melihat kwn2 gua terluka hati.jiwang kemain ! =p

gualah. said...

takpe. lu kan ada. nanti gua pinang lu k. :P

tasekM said...

aku singgah kat blog je... bulih kira sekali ke..?

hehe.


.

gualah. said...

tak penah lupa kt blog kak tas hehe. boleh aje ngeeee

ahleong said...

aku pun
kewrrrr...
hiak hiak hiak

gualah. said...

muntah.